Çağrı Merkezi Çözümleri


Çağrı merkezi kurmak isteyen veya çağrı merkezinde altyapısal sorunlar yaşayan çağrı merkezleri için ücretsiz keşif yapıyoruz. Gerekli alt yapının sağlanması ve bir çağrı merkezinde olması gereken ip santral sistemi, voip hizmeti ve çağrı merkezi yazılımı konusunda anahtar teslim çağrı merkezi çözümleri sunuyoruz.




Gelişmiş Çağrı Dağılımı

Gelen çağrılarda müşterilerin hat da beklemesini önleyen en önemli özellik çağrı dağılımdır. MorCrM Kuyruk yapısında birden çok çağrı dağılımı bulunmaktadır.İş modelinize göre çağrı dağılımını planlayarak aşağıdaki seçeneklerden en az çağrı bekletme yöntemini seçebilirsiniz.

Bulut Çağrı Merkezi

Lokasyonunuzda herhangi bir donanıma ihtiyacınız olmadan bulut teknolojisiyle internet üzerinden hizmet veren, internetin olduğu her yerden kullanabileceğiniz internet tabanlı çağrı merkezi sistemidir.

Çağrı Merkezi Yazılımı

MorCRM, çağrı merkezleri için ücretsiz olarak sunduğumuz, çağrı merkezi yönetiminizi çok daha basit ve kullanışlı bir hale getirebileceğiniz yazılımımızdır.

Manuel Arama Sistemi

Sisteme yüklenen dataları manuel olarak arayan ve müşteri temsilcilerine aktaran arama sistemidir. Çağrı merkezi sektöründe “Maske” olarak da bilinmektedir.


Predictive Arama Sistemi

Sisteme yüklenen datalarınızı müşteri temcilcilerinin müsaitlik durumlarına göre otomatik olarak arayan ve en müsait müşteri temsilcisine bağlayan sistemdir.

Otomatik IVR Arama Sistemi

Satışını yapmak istediğiniz ürün veya hizmetinize ilişkin tanıtıcı ses kaydını dinleterek, tuşlama sonucuna göre müşteri temsilcilerinize bağlayabilirsiniz. Böylelikle ürün veya hizmetinizle ilgilenen kişilere daha çabuk ulaşmış olursunuz.

Anket Arama Sistemi

Anket yapmak istediğiniz kitleye otomatik aramayla anket sorularını dinletebilir, tuşlama sonuçlarını alabilir, görüşmenin sonunda görüşlerini almak için ses kaydı bıraktırabilirsiniz.

Geri Arama ve Yönlendirme, Gelişmiş Raporlama

Kuyrukta bekleyen çağrı sayısı belirlediğiniz sayıya ulaştığında, beklemek istemeyen müşterilerinize otomatik olarak geri aranma seçeneği sunar. Geri aranma talep eden müşterilerin hatları, belirleyeceğiniz anonsu dinleyerek geri aranmak üzere kapatılır. Tüm işlemlerinizde anlık verilerin yanı sıra gelişmiş, esnek raporlamaya sahip olursunuz.


Güncel Tekliflerimiz

Yeni Üyelik Üye Olan Kazanıyor.
Yeni Üye Olan Tüm Müşterilerimize MorGsm'den 5 Dk. Konuşma + 50 SMS Hediye.
Süresiz Ücretsiz
0850 Numara Ücretsiz 0850 Numara
İster Alan Kodu, İster 0850 Numara Olarak Ücretsiz Numaranızı Hemen Alabilirsiniz.
Süresiz Ücretsiz
Sabit Telefon Fatura Eriten
MorGsm'den 0850'li Numara Kullanın, %70'e kadar kazancınız olsun !
Süresiz Ücretsiz
0850 Numara 100 Dk. Konuşa Konuşa
Her yöne 100 dk. Konuşma Paketi. *Tüm Vergiler Dahildir.
Süresiz 8 TL
Bütün Teklifleri Göster...

Ücretsiz Üye Olun !

Online abonelik ücretsizdir ve ücretsiz deneme kredileriniz otomatik yüklenir !

MorCRM Program Özellikleri

  • Çağrıları Canlı İzleme ve Yönetme,
  • Geri Arama Yönlendirme,
  • Arayanı Hafızaya Alma (Kişinin son görüştüğü temsilciye aktarılması),
  • Arayan Önceliklendirme,
  • Çağrı Kaydetme,
  • Gelişmiş Raporlama,
  • Ekip içi anlık mesajlaşma,
  • Gelişmiş Sesli Karşılama ve Yönetim (IVR),
  • Kolay ve Güçlü Özelleştirme,
  • Telefonla Sanal Pos Üzerinden ödeme alma,
  • Memnuniyet Anketleri,
  • Sorunsuz CRM Entegrasyonları,
  • Gerçek Zamanlı İzleme,
  • Birinci Sınıf Müşteri Hizmeti.
  • Tüm agentları arar ve çağrıyı ilk ceavplayana düşürür
  • Çağrıyı en uzun zamandır çağrı almayana agenta düşürür
  • Çağrıyı en az tamamlanmış çağrı alan agenta düşürür
  • Gelen çağrıyı rastgele bağlar
  • Hafızalı çağrı aktarımı ile en az çağrı alan agenta çağrıyı düşürür
  • Çağrıyı agentların kuyruğa yazılmış olduğu sıraya göre bağlar.
  • Agent puanını ağırlık alarak rastgele bağlar
  • Çağrı kuyruğunda aktif operatör olmadığı durumda çağrıyı başka bir yere yönlendirebilme,
  • Çağrı kuyruğunda belirlenen süreden fazla beklenildiğinde çağrıyı başka bir yere yönlendirebilme,
  • Kuyrukta beklerken sesli posta bırakabilme,
  • Otomatik arama ile farklı senaryolar oluşturabilme,
  • Otomatik arama sonucu çağrıyı kuyruk operatörüne otomatik aktarma,
  • Otomatik sesli mesaj gönderip ilgilenenlerin ses kaydında belirtilen tuşa basarak kuyruğa aktarılması,
  • Farklı saatlerde, farklı durumlarda çalışma,
  • Güvenlik sistemi sayesinde sisteme yetkili olan kişilerin erişebilme,
  • Detaylı operatör performans raporları(çağrı sayıları, süreleri, mola, login, outbound süreleri) ve hat raporları,
  • Raporları *.xls, *.pdf ve *.doc formatında dışarı aktarma,
  • Yüklenen datayı (proje) tamamen arar ve agentlara bağlar (Otomatik arama),
  • Yüklenen dataya (proje) ses kaydı dinletip bu ses kaydındaki tuşlara basanları agentlara aktarır. Böylelikle ilgilenen müşterileri tespit etmiş olursunuz.(Sesli mesaj tuşlamalı geri bağlama),
  • Çağrı atanları otomatik arayıp agentlara aktarır.



İnteraktif Sesli Yanıt Sistemi (IVR) Modülleri

Sesli yanıt sistemi diğer adıyla IVR (Interactive Voice Response); çağrıları profesyonel olarak karşılayan, telefondan tuşlama yardımıyla ilgili dahili veya departmana çağrı aktaran ve interaktif bilgi alışverişi sağlayan, santral sistemleriyle çalışan sistemdir.



MÜŞTERİ TANIMA SİTEMİ

Müşteri tanıma sistemi, sizi arayan müşterilerinizi tanıyarak sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden müşteriye özel IVR senaryoları uygulayabilmenizi sağlamaktadır.


SİPARİŞ-KARGO-BORÇ SORGULAMA

MorCRM IP Santral sistemini kullanarak müşterilerinize ait bilgileri personel ihtiyacı duymadan sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden sorgulama yaptırabilirsiniz.


KREDİ KARTIYLA TAHSİLAT

Telefon üzerinden gerçekleştirdiğiniz satışlarınızın tahsilatını sesli yanıt sistemi üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Sesli Yanıt Sistemi (IVR) üzerinden yapılan tuşlama bilgileri çalışmış olduğunuz bankanın sanalPOS ‘una iletilerek ödeme işlemi gerçekleşmektedir..


ÇAĞRI SONRASI PUANLAMA

Müşterilerinizle yaptığınız görüşmelerin sonunda görüşmeyi kısa bir anketle puanlandırma yaptırabilirsiniz. Bu uygulamayı personellerinizin görüşme kalitesini değerlendirmek ve müşteri memnuniyeti sağlamak için kullanabilirsiniz.



Sistem Hızını Test Edin !

Sizin için çalışmaya devam ediyoruz... Güncel yeniliklerimizden haberdar olmak için haber listemize hemen kayıt olun...